قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


برای خرید از بندر گناوه بدون سفر به گناوه به صورت اینترنتی به سایت بازار گناوه سر بزنید و برای آگاهی از قیمت لوازم خانگی در گناوه با ما تماس بگیرید. به لطف یخچال های جدید NoFrost این مشکل را برای همیشه از لیست کارهای خود حذف کنید. در یخچال بوش 90AI20 برخلاف یخچال های معمولی، رطوبت در قسمت Nofrost به طور مداوم جمع می شود و در بخش خنک کننده مرکزی، یک چرخه یخ زدایی اتوماتیک را در فاصله های کوتاه شروع می کند. در نهایت این رطوبت جمع شده به آسانی به بیرون از یخچال فرستاده و بخار می شود. با این قابلیت نه تنها همیشه یخچال خود را عاری از یخ نگه می دارید، بلکه یخ زدایی دستی را نیز برطرف می نمایید. فن آوری بدون برفک یخچال جدای از حفظ تازگی، مواد مغذی و ظاهر زیبای غذاهای شما بدین معنی است که دیگر نباید نگران دیفراست کردن فریزر خود باشید و در نتیجه از وقت و دردسرهای آن خواهد کاست.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قیمت یخچال دور این دور 28 فوت ال جی


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


● سیستم خنک کننده حرفه‌ ای درون یخچال که باعث میشود موادی که در آن نگهداری می‌ کنید تازه‌ تر بمانند. ● تنوع بالای این محصولات از نظر طراحی این مزیت را در اختیار شما قرار می‌ دهند که بتوانید محصولاتی سازگار با فضای خود در اختیار داشته باشید. مواردی که در ادامه با شما در میان می گذاریم اطلاعاتی است که باید به آنها توجه کافی داشته باشید تا بتوانید در نهایت بودجه مورد نظر خود برای خرید یخچال را به درستی مصرف کنید. خریداران گرامی , به دلیل نوسانات ارز و همچنین مشکلات پیش آمده در کشور (بیماری کرونا) لطفا قبل از ثبت سفارش جهت اطلاع از وضعیت موجودی کالا و استعلام جدیدترین قیمت کالا با ما تماس حاصل فرمایید.چنانچه قبل از تماس سفارشی ثبت نمایید امکان لغو آن وجود دارد. استابلایزرهای دلتا دارای گارانتی یکساله وخدمات پس از فروش شرکتی می باشد.


یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704 با شکل و طراحی شیک و زیبایش با کیفیت فوق العادە ی ان از محصولات خوش فروش و پرمخاطب شرکت بوش است کە در میان سایڕ محصولات مشابە در این زمینە پیشگام بودە است. وجود سیستم چندگانه پخش هوا در ساید بای ساید بوش، باعث پخش سریع هوای سرد در تمام قسمت‌های یخچال فریزر شده که در نهایت موجب افزایش طول عمر و تازگی مواد غذایی خواهد شد. همچنین وجود ۲ قابلیت tremendous freez و super cool باعث تسریع در منجمد شدن و خنک شدن انواع مواد غذایی که به تازگی در یخچال فریزر قرار می‌دهید، خواهد شد. اگر می‌ خواهید یخچال جدیدتان از مدل‌ های مدرن بازار باشد، با انتخاب یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE، از فروشگاه اینترنتی بانه ممتاز به دنیای بوش راه پیدا خواهید کرد. بدو شک فضای داخلی یخچا از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل بوش بخش داخلی این یخچال را به صورت هوشمندانه ای بخش بندی نموده، بخش یخچال شامل three قفسه ی شیشه ای و 3 درب کشویی می باشد، که از بین قفسه ها، یک قفسه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است.


بوش این محصول را بسیار فوق‌العاده ویژه طراحی نموده است و یخچال بوش K80 به راحتی می‌تواند نظر رضایت کاربران بسیاری را به خود جلب کند. رنگ بدنه یخچال بوش K80 از نوع استیل است و به راحتی و تمامی دکوراسیون و هماهنگ شده و آشپزخانه‌های کاربران ایرانی را رنگ و بوی دیگری می‌بخشد. زمانی که مواد غذایی را درون یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 قرار می دهید با استفاده از فناوری SuperFreezing محصول به سرعت بخ می زند. این کار به تازه ماندن مواد غذایی کم می کند، در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و مواد غذایی خاصیت خود را از دست نمی دهند. همچنین این فرایند تسریع شده انجماد به طوری صورت می گیرد که 6 ساعت بعد از قطع برق هنور محصول خنک باقی می ماند. تکنولوژی انجماد سریع یا همان Super Freezing قابلیت منحصر به فردی در یخچال ساید بای ساید بوش است که مواد غذایی داخل فریزر را با سرعت بسیار زیاد فریز می کند.


یخچال فریزر ساید‌ بای‌ ساید بوش سه طبقه‌ی شیشه‌ای دارد که دو طبقه‌ی آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و سه کشوی شفاف ویژه نگهداری میوه و سبزیجات با قابلیت تنظیم رطوبت هم برای این دستگاه تعبیه شده است. وجود طبقات متعدد و کشو در فریزر هم باعث منظم‌ شدن و کارآمدتر شدن فضای فریزر می‌ شود. یخچال و فریزر بوش مدل KAN60A40NEمحصولی از شرکت «بوش» است که درگروه یخچال‌ های ساید بای‌ ساید این شرکت معتبر قرار می‌ گیرد. حفاظت از غذا های منجمد شده و سیستم بدون یخ زدگی از برتری های این ساید بوش به شمار می رود. بهره مندی از جریان هوای چندگانه توسط Multi Air circulate تمام نقاط یخچال حتی داخل محفظه ها را به طور یکنواخت خنک سازی می کند.


از طرفی اگر یخچال شما دچار نقص فنی شد، با استفاده از گارانتی و سایر خدمات پس از فروش معتبر می توان مشکلات آن را برطرف کرد. یکی از بهترین مدل‌های شرکت BOSCH است که به تازگی به بازار عرضه شده است. امروزه در ساخت منزل ها طراحی آشپزخانه و کابینت ها به طوری طراحی می گردد که مناسب برای قرار گیری یخچال ساید بای ساید باشد. با توجه به اینکه یخچال فریزر دوقلو از دو جزء جدا از هم تشکیل شده است به راحتی قابل جا به جایی است و حمل و نقل آسان تری دارد ، اما یخچال ساید بای ساید دارای حمل و نقلی سخت تر است که باید به صورت تخصصی و با دقت کامل انجام گردد. استفاده از ال ای دی برای تامین روشنایی داخلی ساید بای ساید بوش، مزیت دیگر دستگاه می‌باشد.


می باشد پس هرچه این ویژگی ها بیشتر باشد باید قیمت بیشتری بپردازید. البته اگر قصد خرید یخچال بوش از بانه را داشته باشید می توانید مبلغ کمتری را نسبت به سایر فروشگاه ها پرداخت نمایید. قیمت یخچال بوش مدل ساید بای ساید به امکانات فراوان آن بستگی دارد و هرچه تعداد درب های بکار رفته در طراحی بیشتر باشد از لحاظ قیمت بر روی محصول تاثیر می گذارد. در این دستگاه چراغ های LED با قدرت روشنایی بالا و بدون ایجاد گرما قرار داده شده اند تا تمام نقاط را روشن کند. همچنین بعضی از آن ها با لایه ی ضد اثر انگشت پوشش داده شده اند تا تمیز کردنشان برای مخاطب ساده باشد و مدل هایی که می توانند به سیستم آب شهری متصل شوند دارای یخ ساز خودکار هستند و قیمت این مدل ها بالاتر خواهد بود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

طبقات منظم و کشوها ومحفظه هایی، بر روی درب یخچال، به طور مرتب ساخته شده است. یخچال فریزر بسیار زیبا و جادار بوش مدل KAN56V404 در رنگ استیل و بدنه ای از جنس استیل می باشد که دارا ی سیستم ضد بو و تهویه هوا می باشد . این ساید با گنجایش دقیق 28 فوت برای خانواده های با جمعیت متوسط و زیاد گزینه ای مناسب می باشد . دارا بودن فناوری سریع در سرد کردن و انجماد مواد غذایی باعث ماندگاری و تازه بودن این مواد می شود. وجود کشو ها و طبقه ها برای نگهداری میوه و سبزیجات و مواد دیگر می تواند مناسب همه افراد خانه باشد .


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همه ی ما تجربه ی استفاده از یخچال های قدیمی را داشته ایم و میدانیم که مواد غذایی در یخچال های قدیمی در کوتاه ترین زمان خراب و فاسد می شوند و اینکه بوی مواد غذایی مختلف در داخل یخچال می پیچد و بوی نامطبوعی را ایجاد می نماید. اما یخچال فریزر ساید بوش مجهز به فیلتر های تصفیه بسیار حرفه ای و چند لایه می باشد که انواع باکتری قارچ ها و میکروب ها را از بین می برد و مانع از ورود هر گونه آلودگی به داخل یخچال می گردد. یخچال فریزر ساید بوش مجهز به آبریز و یخساز اتومات می باشد که بهترین کارایی را برای کاربران به همراه دارد. دسترسی بسیار سریع و راحت به آب خنک و اشکال مختلف یخ در قالب های زیبا بسیار لذت بخش خواهد بود. یخچال ساید بوش به گونه ای طراحی می شود که تشکیل شده از یخچال و فریزر به صورت عمودی می باشد طوری که یخچال و فریزر در کنار یکدیگر و کاملا وصل به هم قرار می گیرند. با این طراحی یخچال ساید کشو ها و طبقات بیشتری در یخچال جای می گیرند و فضا برای مواد غذایی بیشتر است.


کاربرگرامی، با درخواست ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا، این محصول حذف گردید. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

هر چه سرعت کمپرسور زیاد تر باشد در نتیجه، انرژی بیشتری هم مصرف خواهد نمود. بنابراین تکنولوژی SuperCooling وارد عمل خواهد شد و دما را به سرعت کاهش خواهد داد و به حالت اول باز خواهد گرداند. با استفاده از این تکنولوژی مواد غذایی داخل فریزر با سرعت بسیار زیاد منجمد خواهد شد و همچنین برای مدتی طولانی آنها را سالم و آبدار حفظ خواهد کرد. قیمت برق در کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال شما مدلی را که مصرف انرژی کمتری داشته باشد را ترجیح می دهید، مدلی را که باعث نشود هر ساله مقدار زیادی هزینه برای کارکردش بپردازید. بنابراین توجه به برچسب انرژی یخچال و فریزر در هنگام خرید ضروری است.


یخچال‌های ساید بای ساید علاوه بر ظاهری متفاوت و مدرن، ویژگی‌های زیادی دارند. یکی از اصلی ترین ویژگی که بیشتر ساید بای ساید ها دارند سیستم جریان چندگانه هوا است. در قسمت فریزر یخچال فریزر سلید بای ساید بوش KAN58A704 نیز شما 4 طبقه در قسمت درب میبینید و در بالای فریزر three طبقه قرار دارد و در قسمت زیرین نیز 2 کشو شیشه ای قرار گرفته است که آن ها هم از جنس شیشه میباشد،همچنین بخش یخ ریز و آب ریز بر روی درب فریزر قرار دارد. از سری بخش‌های ویژه که کاربران باید در هنگام خرید یخچال و فریزر به آن دقت کنند فضای داخلی آن می‌باشد. چون دستگاه باید دارای فضای داخلی گسترده باشد تا بتوانید حجم انبوهی از اقلام غذایی خود را در آن قرار دهید.


یخچال ساید بای ساید بوش محصولی مدرن و پیشرفته و ترکیبی از فناوری روز و طراحی شگفت انگیز است. شرکت بوش با پیشرفت روزافزون دانش و فناوری، محصولات خود را با آخرین طراحی ها و سیستم های روز دنیا تولید می کند. در این یخچال های مدرن ماندگاری مواد غذایی افزایش یافته و نیازی به برفک زدایی نیست. در این مقاله درباره شرکت بوش و یخچال ساید آن صحبت می کنیم و همینطور به نکاتی که باید قبل از خرید ساید در نظر بگیرید، می پردازیم.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال و فریزر 80A104 از سری اقلام تولید شده توسط این برند می‌باشد که با عنوان سری ساید بای ساید در دسترس مردم قرار گرفته است. این یخچال مجهز به قابلیت SuperCooling می باشد که باعث می شود با قرار دادن مواد غذایی جدید درون یخچال اختلاف دمایی بین مواد غذایی جدید و مواد غذایی قدیمی ایجاد نشود و مواد غذایی سریعا خنک سازی شوند تا شادابی آن ها حفظ گردد. به منظور جلوگیری از مصرف بیهوده برق این فرآیند هر شش ساعت یک بار تکرار می گردد. این قابلیت تخت عنوان SuperFreezing در مورد مواد غذایی درون فریزر نیز صدق می کند. بنابراین با قرار دادن مواد غذایی جدید درون فریزر این مواد سریعا منجمد خواهند شد. بهره مندی از سیستم No Frost موجب شده تا تمامی بخارات درون محفظه یخچال جذب شود و از خشک شدن مواد غذایی و برفک زدن و یخ زدن آن ها جلوگیری شود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش
قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

از یک طرف توجه به طراحی فوق‌العاده زیبا و مجزای آن نسبت به سایر مدل ها و از طرفی دیگر نیز در نظر گرفتن یک سری امکانات و خصوصیات برای این مدل، بدون شک نظر هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند. طراحی این نوع یخچال ها شامل دو بخش می باشد؛ قسمت بالای آن دارای دو درب و درب قسمت پایینی آن به صورت کشو مانند می باشد. با مشاهده عکس بالا متوجه می شوید که یخچال های دو قلو دارای دو یخچال جدا از هم می باشند. این مدل یخچال به دلیل طراحی مجزا و همچنین فضای گسترده هر کدام از قسمت های یخچال و فریزر در حال حاظر می تواند بهترین گزینه برای خانواده های پرجمعیت باشد. سیستم خنک کننده چندگانه Multi Air flow، که رطوبت و دما را در تمام سطوح یخچال متعادل نگه می دارد و باعث تازه ماندن میوه و سبزیجات و مواد غذایی می شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همانطور که می دانید یخچال و فریزرهای بالا پایین تک یخچال هستند و دارای دو درب، یک درب در قسمت بالا و یک درب در قسمت پایین می باشد. عرض این یخچال ها نسبت به برند تولید کننده و ظرفیت خود یخچال ها متفاوت است. کسانی که فضای زیادی ندارند و به دنبال یخچالی جمع و جور هستند یخچال فریزر بالا پایین گزینه ای مناسب می باشد. برای تراز کردن یخچال می توانید به مقاله « تراز کردن یخچال، چگونه یخچال و فریزر را تمیز کنیم » مراجعه کنید. در فضای داخل یخچال بوش 90AW204 سه طبقه ی شیشه ای نشکن وجود دارد که دو طبقه ی آن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.


در واقع این منطقه که دمای آن بین صفر درجه کنترل می شود هم باعث طروات و تازگی مواد غذایی خواهد شد؛ و هم اینکه از یخ زدن مواد جلوگیری می کند. از دیگر مزیت های ویژگی Fresh 0 Zone این است که تا حد زیادی مانع از اتلاف انرژی و زمان می شود به صورتیکه هر زمان که بخواهید می توانید شروع به پخت و پز مواد کنید. یخچال ساید بای ساید بوش مدل 7WRS25FDBF با ظرفیت 30 فوت توسط کمپانی ترکیه ای تولید و روانه بازار شده است. در این یخچال سزی 7 ویرپول گواهینامه ی Energy Star® ارائه شده که نشان می دهد این محصول مصرف انرژی پایینی دارد و کارکرد بالایی را از خود نشان خواهد داد. قیمت یخچال ساید بای ساید بوش 668 لیتر KAD80A104 با بهترین کیفیت و ارزان ترین نرخ در لوازم خانگی منصوری به صورت عمده و خرده می توانید خریداری نمایید.


14 تیر 1399سلام، درجه را روی three بگزارید و قسمت دمپر یخچال را باز نمایید تا بیش از حد باز نباشد. 28 مرداد 1399سلام، درجه یخچال را بالا ببرید تا برودت بهتر شود و در نهایت آب خنکی داشته باشید. بر روی دکمه های یخچال بوش و در کنار دکمه های ice/water شاهد دکمه reset نیز هستیم.



امید است با خرید از محصولات روهامی شاپ احساسی خوشایند و تجربه ای شیرین برایتان به ارمغان آوریم. ” در صدد به روز بودن هر چه بیشتر شما عزیزان گام بر میدارد و همچنین دست به دست هم دادیم تا توانسته باشیم از این طریق بخشی از نیازهای مردم سرزمینمان را برآورد کنیم و سعی بر آن داریم که دنیایی از محصولات با اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قراردهیم . دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


استفاده از موتور اینورتر باعث عمر طولانی و کارکرد عالی ساید بای ساید بوش شده است. در واقع مهم‌ترین و اصلی‌ترین قطعه در هر نوع وسیله برقی، موتور آن می‌باشد. از این رو موتور دیجیتال ساید باید ساید بوش، تضمین انتخاب این دستگاه را برای استفاده طولانی‌مدت مشتریان به دنبال خواهد داشت.


یخچال فریزر بوش از تکنولوژی و سیستم چرخش هوای چندگانه برخودار است. درون یخچال دریچه هایی را جاسازی نمودند، توسط این دریچه‌ها به طور مداوم هوا را عبور می دهند و این هوا در تمامی زوایای این یخچال جریان پیدا می کند. به لطف این ویژگی دیگر فرقی ندارد، مواد غذایی را در چه قسمتی قرار می‌دهید چون در هر قسمتی قرار بگیرد با دریافت هوای مورد نیاز مانند روز اول صحیح و سالم می مانند. قابلیت بدون برفک یا NO Frost نیز از تکنولوژی‌های گنجانده شده در یخچال فریزر 80A404 بوش حضور پر رنگی دارد، به لطف این قابلیت دیگر مواد غذایی تان شکل ظاهری خود را حفظ می‌کنند و همچنین دیگر یخ و برفکی را درون فریزر مشاهده نمی شود. کشو Vita Fresh مواد غذایی شما را در بهترین حالت ممکن نگه داری می‌کند و آن‌ها را همانند روز اول با همان شکل اولیه باقی می گذارد.


دیجی‌کالا … بیشتر یخچال و ساید بای سایدهای ال جی معمولا دارای فیلتر داخلی یخچال هستند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

محفظه سمت راست، یخچال و قسمت سمت چپ فریزر بوده و دو دستگیره بلند با طراحی ارگونومیک برای باز کردن درب آن‌ها در نظر گرفته شده است. باید اضافه کرد که تعدادی چرخ کوچک در زیر بدنه قرار گرفته که جابه‌جایی دستگاه را تسهیل می‌نماید. این محصول بوش را می‌توان در زمره لوازم خانگی نسبتاً کم‌مصرف دسته‌بندی کرد چرا که رتبه مصرف انرژی آن A بوده و در طول یکسال به طور متوسط ۶۸۵ کیلووات ساعت برق مصرف می‌کند. قیمت ساید بوش مدل KAD80A404 نیز بر اساس همین قابلیت ها و برنامه ها تعیین می شود.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


قیمت مناسبی دارد و بسیار جادار است طوری که برای تمامی مواد غذایی و پروتئینی شما جای کافی وجود دارد. دارای آب سردکن و یخ ساز برای لیوان و پارچ است که شما را بی نیاز از آب و تولید یخ با استفاده از کاسه و لیوان می کند طوریکه شما همیشه یخ آماده برای مصرف دارید. کالا به صورت کاملا” سالم برای شما ارسال می شود .در صورتی که می خواهید از اصالت و سلامت کالا اطمینان حاصل کنید می توانید سرویس کار وارد آورده و از جانب شما کالا را تست کند و اطمینان حاصل کند که سالم است و ساخت کشور اصلی سازنده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یکی از ویژگی های منحصر بفرد این یخچال بوش وجود یخ ساز و آب سرد کن روی درب است که در هر فصول از سال امکان آب سرد و یخ شفاف بدون باز کردن درب را می دهد. یخچال فریزر بوش ساید بای ساید 80A404 از تکنولوژی Super cool پشتیبانی می کند، این قابلیت در بخش فریزر گنجانده شده و نقش مهمی را برعهده گرفته و آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این دارایی سرمای این قسمت را کنترل می‌کند تا از خراب و خشک شدن مواد غذایی جلوگیری کند و آن‌ها را به مدت زمان طولانی محفوظ نگه دارد.



در این محفظه فعالیت فتوسنتز ایجاد شده که باعث تازگی مواد غذایی می شود. در کشوی نگهداری از میوه رطوبت افزایش یافته که آن هم موجب تازه ماندن میوه ها و سبزیجات می شود. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 مجهز به محفظه ی هوم بار یا مینی بار می باشد که روی درب اصلی یخچال تعبیه شده است. این قابلیت موجب کاهش و جلوگیری از اتلاف انرژی می شود زیرا بدون نیاز به باز کردن درب اصلی می توان به راحتی به مواد خوراکی موردنیاز و پرمصرف روزانه ی خود دسترسی داشت. جنس بدنه این یخچال ساید بای ساید بوش، از استیل ضد زنگ ساخته شده است که در برابر ضربه های احتمالی که به آن وارد شود کاملا مقاوم و بادوام می باشد. بنابراین می توان گفت یخچال های دوقلو برای خانواده های پرجمعیت مناسب تر هستند.



دارای کنترل رطوبت و از بین بردن بوی میوه و سبزیجات به همراه سیستم رفع برفک است. روشنایی داخلی این ساید از طریق چراغ‌ های LED می باشد که مصرف برق و تولید گرمای بسیار کم از دیگر مزیت های خوب آنها می باشد. یخچال‌های قدیمی دردسرهای خاص خود را داشتند و بیشتر به دلیل این بود که زیاد پیشرفته نبودند و این هم جای تعجب ندارد زیرا فاقد امکانات کارآمد بودند و همین نیز موجب می‌شد تا شما را با مشکلات زیادی رو به رو کنند. از جمله مشکلات یخچال‌های قدیمی ایجاد برفک‌های فراوان که از روی هم انباشته شدن حجم زیادی از تکه‌های یخ به وجود آمده‌اند می‌باشد. تشکیل شدن برفک ضررهای زیادی را برای دستگاه به همراه داشت و کاربران را دچار دردسر می‌کرد.


و از همین طریق انتخاب می کنید که سیستم آب تمیز و تصفیه شده و یا قطعه یخ را در اختیارتان بگذارد و به وسیله ی همین پنل لمسی میتوان به دیگر امکانات و قابلیت های محصول نظیر فعال کردن قفل کودک ،تنظیم دمای یخچال و فریزر و دیگر تنظیمات دسترسی آسان داشت. در قسمت فریزر یخچال KAD80A404 نیز با طراحی یخساز به صورتی باریک در درب داخلی فریزر سبب ایجاد فضایی بازتر در داخل فریزر شده است. فریزر این مدل مجهز به سیستم انجماد سریع با خاموشی خودکار و سیستم تهویه و چرخش هوا در تمامی سطوح است.

Report this wiki page